If you smile, I will smile. (:

Det går om man bestämmer er kära och okära! Jag är ett levande bevis som vandrar runt! Det är nått att bita i det. Bara du inte biter i mig för det skulle jag knappast uppskatta. . .

Jag bestämmde mig i går kväll att morgondagen skulle jag bara vara glad på. Lyckades jag ? Jo, det vill jag mena. Glad var jag alltid hela långa dagen. Dagen blev faktist roligare med ett sånt mål. Prova det nångång. och som jag förklarade för nikolaj så har man sina dåliga emo-dagar ibland. Inte han kanske men endel har det..och jag ingår i "endel"-gruppen.

image191


Måste bara skriva ett litet mini inlägg till min kramgoaste vän! Valentina! Du är helt underbar och förgyller mina skoldagar! Du är toppen tjejen, och dina kramar är goast! Love!





Och gissa vad jag gjorde på håltimmen innan esteten? Det gjorde mig ännu lyckligare iallfall :) Tack kricke!
Jo jag fick nämligen åka med på en "tur" med crossen. Ooo..jag gillar´t! Mkt roligare än jag trott! Satt typ där bak och log hela tiden! Så mysigt med saker och ting som går fort! Från och med nu så är cross is the shit! haha ^^
Nej men ärligt jag förstår kricke helt och hållet att han är kär i sin cross...han är ju mkt mer gillade av sånt än vad jag är.  Och om jag är så här positiv vad skulle inte han vara då? :P

Tack för åket iallfall. Toppen var det :) hihi.

Smile.

Är jag välkommen, när? Seriöst jag behöver komma bort härifrån!

Kommentarer
Postat av: Prybil

NU! seriööst.. de skulle vara toppen!

2008-03-05 @ 17:35:44
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: Prybil

ok.. helt sant! påsk låter toppen! :D:D:D !

2008-03-05 @ 17:39:57
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: Prybil

nu lät du negativ :p klart du ska! de blir askalas M!

2008-03-05 @ 17:47:15
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0