En städerskas dag, tydligen.

Hej!

Fy va jag är duktig!
Mitt rum var ett levande bombnedslag! Gick inte att gå till sängen utan att kliva på både kläder, smink och väskor. Men nu ekar det nästan i mitt rum. Så städat är det. Vi har nämligen visning i morgon. En privat visning för nån familj som verkar intresserade.

Så här fint har mitt rum aldrig varit! :) - nått att glädjas åt!

Senare i dag kommer nikolaj hit. Så far vi vidare för att sitta i sekriteriatet på min syrras match. Sen återvänder vi hem till mig och vårat nystädade hus för en hemma myskväll farmför melodifestivalen. Undrar sig vilka som sjunger i dag? Plus att jag har stora förväntningar på björn. Är föresten helt kär i hans låt. Vilken flicka faller inte för den lixom?

Har du inte hört den? här har du den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0