Beslutsångest på riktigt!

Påsken vill och måste snart planeras av mig!
jag måste ta o fråga mamma o pappa om deras eventuella fjällen planer på påsklovet. Känns inte som om de är helt säkert eftersom de har massa att göra med vårat husbygge. Men vi får se va de har planerat.

Om de nu visar sig att vi inte ska dit så har jag faktist två söta flickor som jag så gära vill träffa. Men då behövs pengar...kanske mamma o pappa vill bidra? Jag kan kanske betala lite själv, men jag har faktist inget jobb. Och det är inte mitt fel Uppsala verkar ju tydligen bara anställa framgångsrika affärsmän i 30-års åldern! I den kategorin kommer jag aldrig att passa i. Typiskt.


Men så ialflall om jag nu inte ska till fjällen så vill jag hels helst helst till båda flickorna...vi säger att varje resa kostar 1000 då blir det 2000. (jag är ett snille) och så betlar jag hälften. Och 1000 spänn har jag faktist.

Får se om jag vill lägga de på att resa nu eller i sommar?

Jag behöver verkligen ett jobb!

(och för att göra allt svårare sa nikolaj i går att jag borde hänge me dem till åre, och att de är väl honom jag älskar mest..och om jag älskar honom mest borde jag hänga med dem)

Jag har beslutsångest på riktigt!

Nu äter jag nog tacos eller nått....får se avd jag hittar.

Vad tycker du jag ska göra? - I need your help.

Alternativen:

1. Fjällen med mamma o pappa - De blir de väl om de nu ska dit...
2. Åka och hälsa på både Ester och Prybil
3. Hälsa på bara ester - det var längst sen
4. Hälsa på bara Prybil - har ju pratat om att komma massor!
5. Åka med nikolaj till åre. - jag älskar åre, men det känns lite som om det inte var super seriöst från hans sida? Eller?
6. Vara hemma. - Det suger!

Vote!

Kommentarer
Postat av: Prybil

Jag röstar på prybil resan helt klart.. varför vet jag inte riktigt, men de känns bara rätt på nått sätt! :)
1000 kr!? no way! tänkte du åka taxi till norge för dom pengarna?! tss.. vi fixar det här ;)

2008-03-10 @ 13:25:38
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: nikolaj

ta den person du älskar mest

2008-03-10 @ 15:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0