Beslutet är fattat.

Shoo!

...efter en natt och en morgon med beslutsångest över påsken. (jag vet att det inte är en stor grej, man jag hakar oftast upp mig på småsaker, och gör dem stora. Det verkar vara mitt "kall") Så gjorde jag ett drastiskt beslut och håller mig till det. Och nu kan jag inte ändra mig. Det vill jag inte heller! Även om jag så hemskt gärna hade följt med favorit pojken till åre och underbara ester till norge! Bara påsklovet hade varit tre veckor och jag hade varit stenrik! ...

Nu blev det iallfall prybil! Min kära telefon-pratautomallamellanhimmelochjord-kompis! Here I come. Och alla göteborgare som undrat vem hon alltid snackar med...Jag finns på riktigt och det är verkligen på tiden att jag kommer. Var ju i sommras jag var i götet lixom. Och då var ju inte ens prybil där..eller jo. Men inte Victoria prybil. Resten av familjen prybil träffade man på frukostarna ;) hehe

Påsken blir tipptopp! ;) - på heden.


Snart ska jag laga kyckling wraps!
Smile.

Kommentarer
Postat av: Prybil

De gjorde du bra! Känner feta pressen nu..:p

2008-03-17 @ 18:37:10
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0