3000 fria sms / månaden

Tjillevippen!

Ännu en skolvecka att stryka! Är det inte super så säg!?
Endel saker är för bra för att va sant, det är även det tråkiga med sånna saker..att de kan vara ..osanna.
Jennifer påstod att med Comviq kompis kan man skicka 3000 fria sms i månaden! Låter det inte toppen för en sms knarkare som mig?
Så jag kollade upp de och ville lixom att de skulle vara sant så på comviq´s hemsida läste jag ..comviq kompis 3000 fria sms! Jippie!

Nu hemma tittade jag lite mer noga och kom fram till att Comviq kompis och Comviq kompis 3000 fria sms inte är samma sak. Det är två olika abonemangs former. Uschligt!

Men jag har här med bestämmt mig att nångång innom en snar framtid att jag ska säga upp mitt abonemang och övergå till comviq kompis fria sms! :)

Är du på? Värsta toppen grejen ju! Kanske vill beställa redan nu? Comviq´s hemsida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena!
Är helt ny här =)
Tack för att du kikade förbi! ;)

2008-03-14 @ 17:31:50
URL: http://bremerton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0