Från - till +

Godafton både herre och fru.

Dagen har verkligen varit aptrist! Solade lite, solen gick i moln, solen titta fram, det började blåsa, solen kom i moln.  . Jag tröttnade och gick in. Solen sken Gran canaria mkt. Jag satt inne och tjurade.

Packade alla kläder jag inte använder i en stor flyttkartong och känner att mitt humör börjar komma uppåt igen, flyttar om 13 dagar! Sen tjatar jag på min lillasyster och hennes andra hälft david att spela krocket med mig. De ger sig och är med, jag vinner och är superduper nöjd! Solen går i moln, jag går in.

Tänker precis ta kycklingen som mamma hade sagt åt mig att jag skulle ha till lunch när jag ser att min lillebror äter något som är kusiligt likt kyckling. Han är mätt, kycklingen är slut och jag är hungrig.

Tittar på "Tv" länge...tittar på massor. Har tråkigt. Ringer nikolaj! (: Han ska äta, jag lägger på...tittar på lite mer tv.  .  . länge igen. Ringer nikolaj lite senare och pratar i över 2 timmar medans hans sitter på färjan hem. Och det är kusligt att vi snackar om ..."vuxna saker" jobb och ekonomi. Blää...måste bli barnsligare. Lite iallfall. . .innan jag får grått hår och en unge på armen.

Men så kom kvällen och det braiga med dagen började när jag snackade med nikolaj. Han är min lycka. Min dagsräddare! Min hjätte, nog om de. Kvällen fortsätter bra..jag bleker min syrras hår och hon skriker och nästan gråter när jag drar ur slingorna hur slinghättan. Har man trasslig, jag menar lockigt hår så har man.

Hon blir jätte snygg och ser ut som ett troll från underjorden! :) Lyckad blekning!

                                                                                  
innan                                              efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0