För långt, ha medlidande.

Hej.

Nu har min dator totalkraschat! Så därför sitter jag på Storvretas bibliotek. Jag kände mig tvungen att skriva? :P illa..

Hu som haver. . .Igår var det en förvånadsvärd kort dag med mycket folk på olika platser vid olika tider och tillfällen. Åkte in till stan klockan 12 för att träffa liselott över en glass i gräset mitt emot slauhallen och framför mon amour. "Jag måste få veta om jag är alergisk mot gräs, så vi sitter på det mesta gräset" - Lise.  Visst, jag tror inte att hon är de eftersom hon inte fick någon reaktion alls..men det tror tydligen hon. Kenpig tjej :P Medans vi satt där kom Olivia i en vit sommrig kjol och nya skor från indiska (som gick sönder 2 timmar senare). Men fina var dem, så länge de varade. ;)  Hon åt upp sin Sub som hon tagit med och sen begav vi oss vidare mot nya mål. Myrornas!

Köpte ett par jeans shorts och ett halsband. Och kan ni tänka er, på myrornas har de studentrabat! Hur nice är inte de?! Först är det äckligt billigt sen har de ännu billigare. Superduper!

Vi gick därefter en svängom förbi katte, uppsalas äldsta skola dör Gustav vasa gick, enligt Viktora Pettersson som vi träffade påvägen. På katte var de full förberedelse inför "katte-skrapan kampen" som äger rum idag. Joel hittades i vimmlet och han följde med oss tillbaka till stan och tog en sub.

Sen hände det mer saker men sånt orkas inte berättas...det här blir ändå för långt.
Men jag åkte iallfall tilll Nikolaj och försökte ha vatten krig med våra småbröder, men de stack så jag blev offret istället. Slickad kisse, eller rättare sagt. Dränkt kisse, kanske.

Idag har jag pratat med mina små flickor Prybb och Linnéa!

Slut skrivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0