29 min förbi förra dagen.

Oj, nu är det ju skälvaste midsommarafton. Känns inte alls speciellt. Och det kommer det aldrig att göra. . .
Men igår. (för 22 min sen) var det 19 juni och jag tillbringade gladeligen hela dagen med Nikolaj min kära pojke. Tiden går fort när man har roligt. Och i dag kanske han ska åka ut och segla i två veckor men hela sin familj! Två veckor!!! Hoppas han slipper...även om det är störtt mysigt att segla. Men två veckor är lite mkt...att vara borta från mig (: jag menar förstås honom!

Och i morgon bitti åker jag uppåt landet, det är bestämmt. Fast bara två dagar. "Firar" jag midsommar i stillheten vid..visslan?! Nej man va heter älven, sjön, bäcken ? Nått sånt där..som slutar på -an.. Kort kommer och förhoppnignsvis något alldelses speciellt roligt att skriva om!

Hug!
 

ki






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0