Secondhand runda

hallå i värmen! Sverige har sina goda stunder, outhärdligt hot! Tur att poolen är badklar. Ester ochjag tog ett premiär dopp i går. Blev även sen natt dopp med eli, ester och nikolaj. :D

Igår for jag och ester runt på min moppe i den gassande solen över hela uppsala. Vi var ute på en secondhand runda. Myrornas is the shit. Där fastnade vi nog några timmar...fynd blev det också.

För mig:
- en kjol
- en tjocktröja
- en bok (bridget jones dagbok)


För ester:
- en kjol
- en tjocktröja
- en blus
- ett väska
- ett skärp


I dag ska vi snart på torget med eli!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh så kul! :) visa sakerna vetja! jag älskar bilder.

2008-07-26 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0