Yes box! ;)

Guten morgen ;)

Eli, jennifer och lise har färgat håret brunt ;) Alla gillar brunetter ^^ Ska själv färga håret snart...de börjar behövas. Men jag ska få hjälp av min händiga man ^^ Eller...han ska prova, så finns jag där som hjälp. Det blir nog bra. Det är ju inte särskildt svårt.

Firade pappa nu på morgonen, 43 år fyller mannen. Grattis! Dock fyller han på onsdag men då orkar vi ju inte upp på morgonen! Han fick: juice glas, fin-glas, en bricka, underkläder, pengar och en helg på hotell i sthlm med mamma. Trevligt (: De är sååå svårt att köpa nått till honom! Han önskade sig tid! Tiiid! De fick han ju av mamma, hotellet you know. Smart ju. Tid! :P Kanske nått man skulle önska sig?

Ska snart i väg med mamma och införskaffa lite flytt kartonger. Så ska jag börja packa lite smått...tänkte börja med min garderob. Den kan man ju knappt stänga! Längtar såå efter de nya huset då jag har en egen klädkammare! Ett helt rum för mina kläder och skor! Det blir underbart! YES! Känner glädjen flöda ;)

Ha de! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh! Jag tänker spendera all min tid i din klädkammare.. och låtsas att den är min :)

2008-01-26 @ 16:12:56
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0