Without Pekfinger

ja..prova de får du se hur lätt de är...pekfingret använderna man ju abrakadabra mkt! Men kul att jag har ont i det då, fick de nyss? Vadå otur..typ sträckte de eller nått ^^ märkte det inte ens..mende gör ont att använda de.. :p 
Så ni klickar jag utan det, och skriver utan det.  Går väl så där...PROVA! Knepigt hu?

...but, do I have a choice? Nej.  

Blev dock brutalt dissad av min BJ halva..ta åt dig prybb. Hon var tydligen på fik med ett av sina många ragg ;) Eller inte vet jag men hon fikade iallfall...enligt mig är hon alltid på date! You go girl ;)
Vi kommer att äga åre!
Du o jag BJ ;)  


Ring mig nångång..today. (jag är så internationell i dag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0