Torsdag

Hej hej.

Dagen har varit låång. Idrott, spelade innebandy. Vi hade värsting-laget ;) = Jag, Noomi, Ester, Mickan, Daniel och David. Två finnar och fyra innebandy proffs. Kan inte bli bättre!
Blev tacklad av Mattias, men jag gav igen på...Kebron? Aa..det råkade bli Kebron som jag tacklade omkull. . .

Sen var de putte-kort Natur lektion, vi gjorde i stortsätt inget! Så sen var den slut och vi hade håltimme från 10:30 till 12:40. Inte kul! Så var jag och Samuel de som ingen ville ha. Då kände vi båda saknad av Nikolaj! Så vi gick till Subway och tröstade oss med en var sin sub ;) Gott var de. Och medans vi satt där, tittade solen fram ett par gånger! Våren är kanske påväg? Jag hoppas starkt på de!

Efter skolan så åkte jag till Ikea, och inhandlade lite grejjs. På väg hem samtalade jag med...P.

10 Dagar tills 3 Februari! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0