Till P´s ära. ^^

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 19, rad 4 - vad står där?
"Det går bra, intalar jag mig själv för femtioelfte gången. Det går så bra så." - Mina Hemligheter
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
väggen. Så kul va det me det.  
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Gossip girl, igår.
4. Vad är det roligaste du hört idag?
Det var nog Jonatan som pratade skånska. Allt han säger blir lixom kul då.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ett program pappa titttar på. Typ nått fondprogram :/
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du?
Gick hem från Bussen i snön och lyssnade på musik.
7. Vad hittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Svarade på Prybbs sms.
8. Vad har du på dig?
Höga jeans, ett svart linne och en svart kofta.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Hm..det var ju länge sen. Säkert nått mysigt. Jag brukar det! Älskar mina drömmar! ..oftast.
10. När skrattade du senast?
Åt tilda o ella, som är så roliga.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Gråatapeter, lite hyllor och en klocka.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag såg...David käka på en pistagenöt med skalet på.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Inget. Jag orkar inte tänka. Men sviker inte prybb. Och de kommer jag om jag inte gör den påengång!
14. Vilket är det senaste youtube klippet du såg/lyssnade på?
Min syster som trixade med busskortet..
15. Om du blev multimiljonär - vad skulle du köpa?
Köpa en bil,...förnya det mesta! ;) Kanske en lägenhet!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
När jag var liten så sprang jag alltid till min säng. För jag vågade inte gå nära den på kvällen för jag trodde att nån skulle ta tag i min fot då!
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Oj, typ ..nej jag vet inte! Nått mega bra!
18. Tycker du om att dansa?
Haha...vid rätt tilfälle ;)
19. George Bush?
Njaa..inte så vidare insatt i politik.
20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jaa..det finns många söta namn. Men jag tror att de inte är många som gillar samma namn som mig..Hedvig, Ines, Axel och Felix..Findus är sött också. Gillar jag :) Faaast, jag vet inte om jag vill döpa mina barn det. (om,när jag får sånna)
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jaa..men inte länge.
22. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Eli, Nikolaj, Olivia och Carro.

Kommentarer
Postat av: Prybil

Bra jobbat Marty! :)

2008-01-30 @ 23:20:55
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0