lite update

Nu har jag ätit min BJ och det kändes inte alls bra när den tog slut! Fick lite ångest där, tragiskt men jag ångrade att jag hade ätit upp den, när jag tog sista skeden. Bara så ni vet så åt jag inte hela nu på en gång. :P Så tjock är jag inte ^^

Har även börjat på min eng-bok som man måste läsa..och denna gång är det inte pain att läsa..som det brukar. För första gången har jag valt en bra ^^ Gossip girl. Oh! Jag gillar den redan!
Har sett serien men boken är bättre måste jag säga. Jag som aldrig gillar böcker!

Naglarna är lackade, men jag har ingen aning vad jag ska ha på mig ikväll...och jag orkar inte bry mig. Inte denna gången..känner mig inte ens pepp på mötet..men jag ska gå. För hemma fastnar jag bara här. Och hur bra är det? :P

Morgondagen: 
- date med P
- träna med Steph
- tjejkväll i Länna hos Steph ;)


Det gäller att uppehålla sig nu när pojken är borta så man inte saknar honom så förskräckligt mkt!
 Så smart jag är!

I dag ska jag få mina utlånade pengar tillbaka..350 spänn! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Bloggen blev jöttefin :D

2008-01-18 @ 21:11:44
URL: http://hittaida.blogg.se
Postat av: S T E P H

Jag hinner verkligen inte träna idag :/ För jag måste städa , handla ochg laga mat :/ ledsen gumman. men på söndag?

2008-01-19 @ 12:48:30
URL: http://stephanielouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0