Kvällens planering

Mina händer luktar clementin :/ Usch! Tycker verkligen inte om att gå runt och stinka så!

Ikväll bär det av till mötet, och även om de inte verkar som om 100000 männsikor ska komma (vissa är hemlighetsfulla, kricke!) så tror jag att kvällen kommer att bli super rolig ändå! Så de så!
En av anledningarna är att Lukas kommer, killen man inte sett på år och dar..inte dar i allfall. Kommer säkert bli kul att ses. (: Sen så tycker jag och "fisken" att vi borde hitta på nått förglömmligt kul! Sånt säger man ju inte nej till!

Så kvällen kommer nog att bli super!

Imorgon ska man va me pojken <3 Också..jätte bättre!

Kommentarer
Postat av: Prybil

jag vet.. ni kan komma till Göteborg :D ;)
hah.. skooooja

2008-01-12 @ 00:46:10
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0