Ingen vettig rubrik kanske?

Tjenare.

Hemma igen, det blir lite mer bloggande på helgerna. Iallfall nu när jag inte gör nått på hela dagarna..Nikolaj är ju borta! Eller...inte hemma :P
Men när han kommer hem är han min! Jag har redan bokat honom på måndagen! <3 ^^

Köpte mig en ny handkräm och en bodylotion. Den underbara från Göteborg är snart slut ): Jag älskade den. Men hade varken modet eller pengarna att ringa telefonnummret på baksidan för att köpa den dyra krämen igen! Sorry P, men om du vill göra mig riktigt lycklig nån dag (kanske när du kommer v8) kan du ju köpa med en till mig ;) tihi..

Dagen tillbringas...hemma. Men kvällen tillbringas hos Mr.Gabre nånstans i Gränby (?) Hade ingen aning om att han höll till där.

Kommentarer
Postat av: Noomi Franceen

Jasså...va ? Varför är vi inte hos Simone ? Hos isac ? jasså, när då då ? Messa mig =)
Hade bra ,Puss

2008-01-26 @ 14:30:02
URL: http://noomif.blogg.se/
Postat av: Malin

du får tycka vad du vill

2008-01-26 @ 14:46:38
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0