I fulla drag.

Saknat mig? Klart ;) Eller vad vet jag men jag har saknat blogg.se i allfall.
Skrev ju inget alls i går..jag var för upptagen med pojken min som åker till Thailand kl 17:30 tror jag det var..

Men nu har jag en hel del att ta igen..läsa 1000 bloggar, skriva inlägg o.s.v..listan kan göras lång som våran kära P. Fd. BJ säger titt som tätt.

Torsdag
Spenderades med nikolaj först och främst..men vi tog också en tur med linnea och hälsade på deras morfar. (: Köpte pizza, (har inte ätit sånt på länge) och kollade på halva "Team America" vilket var enligt nikolaj den bästa filmen han har sett. Själv var jag väl inte helt övertygad om det, en massa dockor som bombar ihjäl varandra ..och andra saker som var lite fult störda ^^ Om du sett den tror jag du vet vad jag syftar på...Jag undrar vem som kom på hela idén med den filmen :P
Sen körde han hem mig, vilket var väldigt snällt! (: Måste säga att han är världs...och allt bra man kan lägga till. Även denna lista kan göras lång ;)

Ha det super bra i Thailand nu, och bli riktigt brun! <3 Kommer sakna dig som jag vet inte vad!

Fredag, (Idag)
Dagen blir det som man gör den till, och i dag lyckades jag göra den kort! Skoldagen alltså! Slutade kl 11 istället för 14:40, inte illa. Men så kan de gå om man jobbar bra i skolan och även har en viss övertalningsförmåga och det är ju ett + om lärarna gillar en ;) Fick ju sovmorgon till 12:40 igår istället för att jag skulle börja 08:00..Du ser jag är riktigt duktig på det där! Gäller att inte utnyttja det för mkt bara..kanske det inte fuknar i längden?

Annars har dagen upptagits av: klf, svenska grammatik, engelska grammatik, sms lärare, bli super glad för jag slutade 11, pussa pojken massa hejdå ): <3, öppnat sitt hjärta mega snabbt för prybb, delade också en del info med henne ^^, känt mig oönskad, sprungit till busssen, hunnit med bussen, lagat omelett och smakat lite på min glass..som jag tar senare! ;)  
Denna lista blev lång ;)


Möte ikväll nån?


Steph i morgon! :)

Kommentarer
Postat av: Prybil

Brukar jag säga så ^^,
Hah.. vill prata med dig mer kära!
Jag ska också äta BJ.. :D

2008-01-18 @ 15:34:15
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0