Gott och blandat

Heeej...

Jag blev inte väckt av prybb i morse..hon "försov" sig..men det gör inget för mig ^^ Vi tog våran date ändå. Hon i Storm och jag i regn. (:

Efter det har jag inte gjort så mkt alls i dag, blev ingen träning med steph...tid fanns inte till det. Så jag kollade på en film som satt i DVDn "Tur och Retur" hette den..svensk familjefilm. Kopia av Föräldrafällan..eller en variatn av den, kan man väl säga. Lite små trevlig film som inte behövs ses igen.
Betyg:♦ ♦

15:50 tar jag bussen hem till noomi som kör mig vidare till steph och länna. För en förhoppningsvis trevlig tjej-kväll! och sånna behövs. Bra intiativ steph! Sånt gillas! (:

Bara så alla vet fick jag info. om att eli bloggar i dag! Woooaah! Hennes blogg har jag saknat!

Nikolajs tröja är min tröst! <3


Ha en super trevlig helg. (mer blogg i kväll kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0