Framtå?

Hej.

Skoldagen var ganska rolig i dag. Kom till skolan med 0 förväntan på en rolig dag. Men noomi och hennes positiva liv kom och sa "Den här dagen kommer bli as rolig".
AS-rolig blev den kanske inte men bra mkt roligare än vad jag hade trott.

Jag och noomi övade på våra keps tricks^^ Vilket gick sådär...fredrik hade fel keps med sig..men noomi hade skills i dag ;) Go girl!

Blev även bjuden på godis av kricke och samuel (: Tack. Men så här efteråt satt jag hela vägen hem på bussen och ångrade att jag ätit godiset. ...Det är gott för stunden så att säga. Mår alltid illa efteråt. JAG la iallfall inte ut pengar på det! Tur! ;)

Dagens citat: (på skånska) "Jag tror jag har brutit framtån!" 
(haha, sen när hade man fram och baktår) Skåne-jonatan har alltid nått konsigt att säga..Kan man bli mer...unik? :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0