En tanke till Göteborg

Så får det bli

Ska börja lite smått att göra mig klar för att åka en sävng till stan och köpa en jeans jacka, och försöka lämna tillbaka jeansen. Det måste gå. Snälla lilla biträde på STUK ge mig mina pengar tillbaka så kan du får ett par jeans, bra va? :)

Ska blogga om hur de gick me jeansen sen..

Super.

Vill bara skänka en tanke till Göteborgaren prybb som i dag börjar Vårterminen på LM ^^. Själv börjar dent iden i morgon för mig. Och till er som undrar så går vi enligt det nya schemat. Inget slutar ltie tidiagre de är ju första dagen snack. Nu Är det bara att köra igång på en gång.

Det kommer mer..

Kommentarer
Postat av: Prybil

Vadå lämna tillbaka jeansen?!?!
Tack för din omtanke! :)

2008-01-08 @ 16:21:10
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0