Dag med <3

Hej där

Har tillbingat dagen med min boyie! ♥ Hade det väldigt mysigt tyckte jag...väldigt länge. Sen var de dags att göra lite "nytta" så vi stack till ica och handlade mat som vi sen lagade. Tacos, valde han. Gott val! :P Det gjordes och uppskattades av familjen. 

Sen åkte vi till ica igen, pantade burkar och köpte onyttigheter. Åkte hem och kollade på film från att han var en liten plutt! Så söt han var!  (är fortfarande!) En liten plutt nikolaj som spran omkring och var glad jämt! Redan då så drogs ha mot de "tekniska" sakerna..cyklar, Tv saker o.s.v. :P Sötnöt ♥ Puss!

Väl hemma satte jag mig framför bloggen. Jag var så sugen att fixa små saker som ändå bara jag ser skillnad på ^^ Alltid kulig. Har ju precis börjat lära mig. Kan faktist betyda att jag har brist på aktiviteter eftersom jag hamnar här framför en massa koder som man sitter o läser. Och tycker att det är roligt! Illa ju..

Sänk en tanke, för jag är nog här i morgon.


Kommentarer
Postat av: inté niko iaf

en dag med

2008-01-08 @ 14:36:28
URL: http://thehee.co.nr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0