20 skinande minuter

Hej igen! (;

Möte i morse då, satt o spelade nostalgi Quadrapop. Saknar min stulna mobil! Den är (var) helt underbar. Ni som haft en w850i ni vet att den är..mysig. Men nej nej, stulen är du. Och de är jag sur på. Om du som har den läser de här, ha medlidande till en fattig student och ge mig den (; (Det finns hopp!)

Gick till donken med Mr. Nikula och Ling. Åt en El nacho, som inte var god. Och en Mc Flurry med chokladsås och daim. (den var god) (;
Men som vanligt mådde jag illa av donken. Fy, det är faktist inte gott. Ändå går jag dit! Vad är mitt problem? Ge mig!

Sen var de dags för en äckligt kall vandring med bara Ling till Sun Vision för 20 varma minuter i Solariumet. Det var mysigt, känna värmen igen. Det var länge sen de.

Nästa helg? Yes ling! (; Nån som vill hänga med? Bara 45 spänn.       Som hittat.


Kommentarer
Postat av: Prybil

fel fel feel! De ska vara daim men kola-sås :)
We need to talk girl!

2008-01-27 @ 22:20:28
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0