Sex var ämnet.

Godagens.

Det är ytterst trevligt att min statistik har rest sig. Även om antalet läsare är minimala. Grejen är inte att ha massa läsare. Men det är ju kul om det inte bara är jag som tycker om min blogg. Eller föresten. Jag skulle klarat mig. Men visst blir jag lite extra glad av er! Helt klart!

I dag hade vi en hel dag med, vad ska man säga..samtal om sex och relationer. Inte många skolor som har det skulle jag tro. Men så är det på lo man blir översollad av massa information om allt möjligt runt livets stora ämnen. Visst kan det vara bra...trevligt att det är så många som vill oss vårt bästa. Det kan vara nått att vara tacksam för och inte bara se det som ännu en gång då vi ska "läxas upp". Jag menar det är klart att det finns en anledning till all detta engagemang från alla lärare, pastorer o.s.v. Listan kan göras lång.. Tänk att jag funnit min pojk! <3

image190

Bland annat pratade de om att man ska vara aktiv och engagerad! Det vill jag bli bättre på! Verkar ju kul att vara med och fixa massa saker...(även om jag inte är singel) - eftersom de mest talade till oss som om alla var singlar.

Så efter skolan tog jag tag i mig och egagerade mig i skolan. Jag var "modell" eller vad man ska kalla det..känns knäppt att säga modell. Men jaa..en fotograf kom och tog massa kort på mig och nägra andra söta vänner. (förlåt mig, ursnygga vänner) till skolans hemsida och allmänt för reklam till skolan. Trevligt var det..och jag som inte gillar att bli fotograferad så där när alla ser på. Visserligen var det ju inte bara jag som stod där och posade järnet. Nej nej, det var ju kort till skolan. Så jag blev bla. plötsligt dansare och stod och sträckte och vred på mig bakom tussa med sällskap av Zäta. Haha..och zäta gjorde lite väldigt kreativa poser så han "tog över kortet" hihi. Han är ju kul. Kära nån..

Nu måste jag klä på mig nått anständigt för ikväll bär det av till natta!

Smile gott folk, smlie!

Kommentarer
Postat av: Prybil

haha.. vilken gravid kvinna :p men nej jag skämtar inte, sjukt kul! :D

2008-02-29 @ 20:53:46
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0