Något bra i det dåliga?

Hej där.

Nu har jag varit sjuk typ heeela skolveckan. Missade alla hjärtans dag. Fick inte ens träffa nikolaj . Och det är jag nog fortfarande lite sur för..allt är mitt fel. Dumma feber.

Den är över nu..men jag kan ändå hosta en host sisådär nångång ibland. Igår lät jag som en kårka eller..en tant som nikolaj uttryckte sig. Tack, han vet hur man charmar ^^ :P Men nu låter jag mer som en normalt hes person..eller kanske som en rökare?

En sak har jag kommit på som varit positivt att vara sjuk den här veckan. Jag fick sova ut den här veckan! Långa sovmorgonar varje dag. Typ som lov fast man sitter i Tv.soffan hela dagarna och glor på film.

På söndag bär det av till åre, prybb ska me så jag lär ju inte sova mkt alls! Därför var det ju bra att jag fick mitt sovande nu. :)
Hon är i sthlm nu föresten med sina bratz! :P

I morgon förmiddag är hon min! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0