Miss blondie?

Helt klart ett sarkt bevis på att min syster är blond! Detta skriver jag med ren syskonkärlkek!

Vid matorbordet:

Jag och fredrik sitter och pratar om hur dålig rebecca är är att laga pannkakor. De blev 1 cm tjocka och helt håliga! Eftersom jag är sjuk börjat jag muttra om att titta på en film och sedan gå o lägga mig för att få bort den mjliga febern som plågar min kropp.

Så jag och fredrik byter samtalsämne och börjar diskutera vilken film jag ska se medans rebecca helt klart är långt borta i sina egna tankar...
"Men du, har vi inte nån Wallander?" säger jag till fredik.
Då hörs ett typsikt rebecca utrop från andra sidan bordet. "VA? Wallander, vi har ju en flexi fule. Vi måste tänka på miljön!"

Haha! Vadå vara i sin egen värld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0