mina plans ...

Blir hemma i morgon! Så här är mina planer...

Nu: Bada fotbad samtidigt som jag tittar på en mysig film och dricker en kopp varmt...?

Efter filmen: Krypa ner i min mjuka säng och sova till runt 12:00

När jag vaknat: Vara helt frisk i Jesu namn!

Efter att jag insett mitt friska jag: Ta det lungt hela dagen, inte anstränga sig nånting..kanske snacka med nån i telefonen? ..Ring mig! :)

När jag blir tvungen att klicka alla samtal för att jag är trött: Gå och sova...

Nästa morgon: (alla <3 dag) Vakna pigg och kry, helst snygg! Ta mig iväg till skolan och ha en underbar dag! :) - kommaihåg pojkens alla <3 dag presenter som jag köpte när han avr i Thailand. Saknar man honom och itne kan träffa honom så..kan man alltid köpa nått åt honom, kom senare på att jag kunde ge det på alla <3 dag! Perfekt!


smlie .

Kommentarer
Postat av: S T E P H

Jag fixar åt prybb sen ;D shés my friend yopu know

2008-02-12 @ 18:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0