kulturkrocken tog mig bort från hållplatsen.

Hej.

Åkte kulturkrocken i dag ;) ...6.an skulle komma 2 minuter senare men jag hade verkligen noll lust att stå på en busshållplats. Såå..fort på första bussen som råkade passera. (slapp iallafall stå)

Har även "fått" en "ny" mobil. Dock inte Sony Ericsson som är det igentliga ändå alternativet för mig. (det är en samsung) ..Kebrons tjejs gamla mobil. :P  Men jag hade endås en nokia. Såå..spela roll. Det ändå negativa är att jag inte har nått headset till den. Jag som snackar relativt ofta i min mobil älskar headsets. - ska fösöka fixa ett. Gratis!

I morgon är det svenska prov och jag känner inte att jag vet hur jag ska plugga till det. Jag orkar faktist inte. Har skjutit upp det hela veckan. Även i dag :)

Kommentarer
Postat av: Noomi Franceen

Vilken tur att ud inte skrev Kebrons gamla tjejs mobil här ! hade vairt lite pinit

2008-02-07 @ 19:13:46
URL: http://noomif.blogg.se/
Postat av: Prybil

De är ju 7:an som är kulturkrock.. inte 6:an :p
Men de va ju jag som blev generad när jag skrev ju :p inte du.. haha!

2008-02-07 @ 19:37:32
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0