Grattis natta!

Hej hopp alla glada..och mindre lycklig. Er tid kommer? Har kommit..?

Det är läskig. Jag lyssnar på en 50 cent låt. ^^ Fick en massa låtar i går av en massa..vet inte vem jag fick den ifrån. Men nu håller jag på att lyssna igen om alla jag fick iallfall. :) Tack till er alla..(mindre tack till den som skickade 50cent kanske ^^) Han och jag har aldrig klickat lixom.

Föresten! I dag har jag varit på topp humör! Kan det bero på att en av världens hetaste girls.

Ida isåg jag hur underbar och ... bra Linnéa Daniela Hansén är. Tack för att du finns med oss! Du är mer än älskad!

Men i dag får vi inte glömma under några som helst omständigheter att Nathalié fyller 16 år idag! Och är därmed med i min daniels och neas super mega coola klubb! Vad ska man säga? Grattis vännen!

image189


Smile

Kommentarer
Postat av: Daniel

GRATTIS!

2008-02-28 @ 18:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0