Glöm tisdöden!

Yes yes yes yes yes! :D åhh...jag blev så glad av en sak jag själv kom på att jag måste skriva ett inlägg!
Först vill jag skänka en tanke på at "man kan göra sig själv glad, sicken lycka" ;)

Jo, det är så här va att i morgon (tisdöden) - som noomi säger. Slipper jag! Istället sk ajag göra nått av det roligaste som man kan göra..(ett av dem, det är alltså ricktigt kul) ingen skola alltså utan istället drar man med skollaget till huvudstaden som är uppbyggd av sopor och spelar fjoll-hockey mot 08.orna! :D

Det kommer ju bli helt fantastiskt! Hoppas vi vinner också, det skulle göra susen ;)


Prybb! 14:40!

Nea! Headsetet! 
                                                                                                                                                                 
  Eli! Du vet vad!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0