Älskade pepparkaka!

Det är ju kul... När man inte skrivit på en dag sjuknar statistiken till hälften :P Men vad gör det (?) mest kul att se lixom :P

Igår tillbringades heeela dagen med Nikolaj som kommit hem brun som en pepparkaka hem från Thailand! Han var snygg! ..det är han alltid men ännu snyggare! <3 :D Men vem är inte svag för bruna killar (?) Erkänn..Jag som itne brukar känna mig blek en sekund kände mig som ett vitt lakan. Vilket han sa väldigt många gånger. Jag brukar aldrig få höra att jag är blek. Tror inte att sånt är nyttigt för mig. Jag är ju den bruna? Eller..tydligen inte längre. Nikolaj har kommit och brytit den treden. ... för ett tag. ;) Sen kommer jag igen! Believe me..
Ångrar mig inte en sekund att jag skippade alla roliga lektioner som Matte och FE. Nikolaj är sååå mkt bättre än dem ;) Always. <3

Snackade med prybb på vägen hem från pojken. Hon är min ständiga saknad. Hon förstår och hon coachar. Vilket verkligen behövs i alla livets stunder. . . . . . . . . 
Vissa saker /personer förstår vi typsikt nog oss inte på. Har aldrig ni velat veta hur endel igentligen tänker? Det vill jag ofta! Man vill ixom bara in i deras hjärna och fatta va de håller på med där inne bland allt tänk. För nu gör de mig inte ett dugg klok. :/ Förstår ni?

Eli, när kommer du till skolan? Vi har ju en del saker att byta. Sen så måste ju du hjälpa mig med mitt flitiga wow spelande ;) You know what I mean.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaw

2008-02-06 @ 02:40:24
URL: http://elismulan.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag kommer faktiskt imorgon, så jag tar med ditt så tar du med mitt (including that marmelade please) och jusste.. ja. About that. Jag kanske (läs: Kanske) inte kommer köra så jätte mycket på FW längre.. då kanske det inte är så kul? Eller hlödver är ju kvar.. vi syns imorgon puss

2008-02-06 @ 02:43:17
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0