Lite för mkt kaffe.



Hej, vet inte vad jag sysslar med riktigt för tillfället. Dagen är näst sista dagen 2008 och jag sitter hemma i mitt rum och trummar på tangenterna medans jag lyssnar till ABBA som har susat runt lite varsstans den senaste månaden här i staden. Vart man än går hör man ABBAs gamla och ändå så bra låtar.
 
De flesta andra jag annars umgås är på mötet, men orkar man helt seriöst välja nya kläder, och sminka om sig för kvällen när man slitit "ett kort pass" (som ante uttryckte det) i coffeeshopen från 11-17. Inte jag iallfall. 

Får se om jag snackar nått med min smygGöteborgare till vän. Annars står läsa Martina Haag böckerna eller se alla gossip girl avsnitt som jag inte hunnit se på listan. Så kan man alltid skriva nått onödigt i årsboken. För det är så, när man har årsboken är det omöjligt att säga att det inte finns nått att göra. Tyvärr. 

en liten önskan är: "förknippa inte mig med årsboken, efter att den är klar, tack" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0