Kobra!

Mysig kväll med nikolaj igår. Kollade på den väldigt gamla filmen "Götekanal" från typ 81. Sveriges humor har förbättrats med åren men visst var den lite små skojig.  . .

Jobbade idag, mkt folk nästan hela tiden, alla julhandlar antar jag.

Imorgon ska jag till nikolaj och då blir det även julmys, byta julklappar..och kanske en film...det brukar bli så. Film alltså.

Dagens julklappstips:


en kobra från bluebox.se. Bara för att de är så sjuktsnygga och jag vill ha en sånn!

Andra saker jag vill ha är:

  • J'adore parfym
  • lancome miracle forever parfym
  • Face sthlm ansiktskräm, den är orange.
  • Svartasiden påslakan
  • Pengar
  • Underkläder
  • Presentkort på dinsko, eller nån annan skobutik.
  • OSIS Dust it - finns på frisörsalonger
  • Kimono
  • Gossip girl böckerna på engelska
  • Presentkort på Face sthlm
  • Duntofflor (sånna jag har fast jag vill ha nya)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0