Vi fixar kräftskiva!

who´s the man women?!

Internet kronglade igen och jag fixade det igen. Aaaah! :D Vet typ vad felet var. . . .men bara nästan.

Nu har prybb åkt och jag har nu huset för mig själv! Iallafall mitt rum och garderob. Ändå finns väl en liten gnista av saknad, du är ju ändå min syster yster p.

Anlita oss om du vill ha kul föresten. Ordnade en hejdundrande kräftskiva här om kvällen. Vi moppade till ICA och inhandlade alla livsnödvändiga saker så som, kräftduk, kräftljus i form av en glad sol med påskinder, kräftor från Kina (pling plong flagstång), räkor från ica, vindruvor och päron! Och ostar av alla dess tre smaker (brie, philli och vanlig). Gott och uppskattat av trevligt folk som efter kräftskivan tog ett burrigt dopp i kvällsregnet. Kvällen avslutades med film. Alla sov utan freddy. Starkt att stå emot grupptrycket ;)

Igår blev det någtslagsihopkrafs men ändå värstans trevligt. Edis, nikolaj, isak ,syster P och jag. Hyrde filmer från "flower placet" och åt "kickling".

  baconvem

Föresten:
- Föresten bli medlem i Facebooks kanske roligaste "grupp"
- mår man illa av "nördar"
- har simone glömt ett grönt paket med skönhetsprodukter här hos mig, kom och hämta darling!
- har vi fått Ps3 (:
- blev jag väckt 08:00 i morse.
- ska jag till nikolaj i kväll på middag. <3
- har jag ätit ännu en Ben and jerry´s. Vanilla Toffee Crunch! God!


Hot fuzz - sjukt knäpp film. Väldigt rolig!



Collateral - inte så bra jag hoppats men helt okej.
 

Kommentarer
Postat av: Noomi franceen

Men jag vill också ha kräftskiva ju !

2008-08-06 @ 13:46:43
URL: http://noomif.blogg.se/
Postat av: Prybil

haha! du och jag är bara <3

2008-08-07 @ 11:22:14
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0