Söta barn blir fula som vuxna?

Igår var det middag och lek hemma hos familjen Brink. Väldigt trevligt hade vi, Fam brink och alla tre flickvänner. God middag och en tårta som jag faktist gillade. Poäng till maria. Jag som inte ens gillar tårta. . .men den här var god. Jordgubbar och maräng :)

Blev kubb, jag fick bara ner kungen och vi blev utklassade. Inte min dag i går kanske ?! hey, jag brukar ju vara kubb proffs?! Inte längre kanske. . .men husknuten vann jag på. Uttröttande lek, kul måste göras om någon gång.

Efter allt ståhej och trevligtheter blev det en stilla kväll framför Arn Tempelriddaren. Jag har sagt det förr men så otroligt söt unge arn är som liten! En sak till har jag kommit på...är de så att om man har fula barn blir de söta när de är  vuxna och tvärttom? Arn blir ju värsta mesig som vuxen.  . .knäppt. Undra vad man ska sattsa på då..ful ung eller gammal?!

I dag jobbar jag 17-20 och i morgon också..sen är jag ledig i två dagar. .på söndag fyller jag mina 17 år, daniel också..och emil. Många kloka människor som valde att bli födda då! Starkt av oss.

Varför inte lägga upp min nijsiga lista igen. Mormor och morfar tar säkert en kik här.

Önskelista!..a la martina

  • J´dore parfym
  • Lumene sminkborttagninsmedel waterproof
  • En bra ansiktskräm
  • Diorshow mascara waterproof
  • Svartasiden påslakan
  • Pengar
  • Underkläder
  • Presentkort på Scorett
  • Goldwell Mousse Wax - finns på frisörsalonger
  • OSIS Dust it - finns på frisörsalonger
  • Kimono
  • Corrector kit - face sthlm
  • Chai te
  • Gossip girl böckerna på engelska
  • en svart ögonskugga
  • en stor rougeborste

Pick one...;)


Kommentarer
Postat av: Vicky P ;)

Det stämmer! Men frågan är när man borde ha sin fulhetsperiod, som liten anser jag.. tror jag. För alla barn är ju "söta" och man vill ju inte utsätta som för att bli fula när dom är stora och ska hitta nån att dela livet med :p haha

2008-08-07 @ 14:49:46
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0