Nattens upplevelser.

Jag drömde en massa knäppt.

Vi var på en skolutflyckt. Och det var verkligen hur mkt folk som helst i min klass. Typ tusen. Så hade alla ett och samma mål. Att ta sig upp på toppen av en backe som låg mitt i stan. (uppsala) Backen var så brant att om man kollade på toppen nerifrån kunde man inte svälja. Prova själva...så fattar ni hur brant den var. Snätäcktvar den också..delvis. Det fanns två sätt att ta sig till toppen.

1. springa in genom domkyrkan och upp i ett av trornen...det var en omväg men en lättare väg.
2. springa korsochtvärst alltså kryssa upp..där kunde man falla och då föll man till slutet. (det hände mig en gång i drömmen)

Vad drömde du? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0