Grattis x2!

Igår fyllde två fina människor år. Värda att nämnas. En som jag känt hela livet och en som jag lärt känna senaste året.
De två lyckliga är:

Sofia, 17 årsdagen. Alltid 6 dagar yngre än mig. Och kommer allt att vara. Henne har jag känt i all evighet. Var till och med på plats vid hennes födsel. Yes mig kommer du inte undan kära fröken! Grattis!
 
sofia

Sofias blogg



Oskar, 18 årsdagen! Kan det bli större, bättre?! Han är en av mina nyare vänner. Och vi är släkt på ett långt och ingift sätt. Igen idé att förklara. Simmar och snart färdig flygtekniker Och helt klart en skön kille! Lycka till i vuxen livet nu! Om ett år är jag inte så liten som du alltid säger att jag är! ;P

oskar


Kommentarer
Postat av: Sofia

TACK, vad gullig du är martina!

2008-08-18 @ 18:10:40
URL: http://soofialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0