girls just wanna have fun!

Tja.

Flickorna var trötta och gick hem. Lingan somnade framför datorn ihop kuren på golvet till "Fjorton Suger". Ja, jag har sett den ännu en gång. Fast den inte är värd det, men den går fortare och fortare ju fler gånger man ser den. 

"ont i magen för jag skrattar för mkt" har det varit ikväll. En lyckad och rolig kväll... och till er som kanske hört/läst nått kosntigt från oss så ta inget seriös. Verkligen inte. Och Nej vi har inte någor bättre för oss men..
girls just wanna have fun!

 porr porr porr

Har bild på lingan med, men jag lägger inte ut dem för hennes bröst försöker smita på varje bild!

Stört att välja Hjorten före Natta!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

AMEN! haha, jag hatar det kortet.

2008-08-30 @ 10:26:00
Postat av: JHermansson

Hej



Ja visst kan jag hjälpa dig med din blogg. Kostnad 100kr.



/JHermansson'

2008-08-30 @ 13:56:53
URL: http://johanhermansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja em

2008-09-01 @ 17:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0