En puss och en 50-lapp, tack!

Hello! My name is Martina and my life is over. Med andra ord skolan har börjat och jag känner att jag inte kommer att ha något socialt liv framtills youth. Sista 2 dagarna nu innan schemat börjar gälla (då mitt ickeliv startar) ..och jag ser framemot det! Yes yes yes! Eller lite både ock...helst skulle jag vilja ha så mkt lektioner att jag inte har någon rast. Trivs inte med rast på skolan...man bara går runt och . . går. Man pratar inte om nått, bara går. Jag ska nog börja prata med fler folk än lingan, nea och natta. Väldigt roliga flickor som alla borde känna men. . även jag borde ju kanske prata med andra..?! - okej jag är inte sämst!

Jag är så nöjd med mitt skåp! Men den som gav mig sitt över skåp (nikolaj eller daniel!!!) vore en ängel! Den skulle fått en puss och en 50-lapp!

Annars så har vi fått fyra nya i våran klass, Ei2! Lovisa, som alla redan känner och är en väldigt uppskattad tjej från min sida! <3 Så har vi...Ellen, esters syssling. Har bara mest hälsat. Hans inte med nått mer idag. :) Säkert jätte snäll.
Tanya eller tania eller...hur stavar man det när man kommer från tysklad?! Men ni fattar, utbytesstudent från tyskland. . . :)
Sist men inte minst Samuel. Leifs son som gick om tvåan. Vet inte mkt alls om honom...har lixom inte pratat med honom...nångång. Men han är säkert kul han med! (: 

Nikolaj ska inte byta gymnasium för er som inte fått den information än....

Kommentarer
Postat av: Daniel

oh yeah en puss. haha :P

2008-08-21 @ 19:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0