Underbara tisdöd! ^^

Denna underbart soliga dag alltså. Solen har varit mer än efterlängtad!

Även om dagen var lång. (tisdöden, enligt många) så har den haft sina glimtar. Ett plus är helt klart solens förtjänst.

Så kom Fredriksson vår kära vän inrullande på lo parkeringen i sin eu bil, moped bil. Jag et inte vad den kallas. Men en sak är säker och det är att jag har paxat att få åka med till skolan när tillfälle ges! ;) I like!
Den var ju tuff, pytteliten osäker vid krockning och vinröd! haha! Super söt!

På rasten var solen helt underbar så den lockade ut mig och nea till nikolajs epa. Vi satte oss på "flaket"  och solade. Där var det varmt! Det kommer bli mitt sommartillhåll.


Jag ser fram emot sommaren!

Sen har det hänt en till kulig sak...Jag har fått jobb! ;) (det där jobbet jag inte ville säga innan jag fick de. Nu har jag fått det! )

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nu kan du säga vart :D

2008-04-15 @ 21:32:28
Postat av: Prybil

GRATTIS! :D du är bäst ;)
ps. hälsa fredrik att jag ska få åka den i sommar nångång ;)

2008-04-15 @ 23:54:47
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0