Tips från en shopaholic! ^^

Långa onsdagen gick susen fort! Tog ledigt sista lektion, hade viktigare saker för mig än bild. Den saken kanske jag kommer in på mer i framtiden. Efter som jag ännu inte fått konkreta besked. Men jag hoppas! :) Oja! Jag behöver det här så väldans mkt. Som det står i "en shopaholics bekännelser" - "Räcker inte pengarna till så finns bara två alternativ för att gå runt. Antigen drar man ner på utgifterna eller så får man öka inkomsten

Alt. 2 Passar mig perfekt!

(jag är ingen shopaholic)


Hade en liten chat med prybb i dag också. Min kära lilla vän! Jag står på din sida. Jag är din vita vän på din ena axel! (jag ska inte bli röd) Jag vill ditt bästa kära du. Så ring mig när som helst du vill! Jag finns här för..allt! :) <3

I morgon kära och mindre omtyckta bär det av till min färgklick after school! Jäääj! Olilivien! With my Val! Bättre kan det nääästan inte bli. Familjen Steen är sååå underbara. Så underbart mkt liv och roliga små barn som är såå speciella på helt roliga sätt! Det är glädje i det huset! Haha! :D

Jag tror att min helg blir toppen! <3 Du är min heeela helgen! Moahahha! :D <3


Kommentarer
Postat av: Prybil

tack

2008-04-03 @ 00:50:32
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: oliviaa

höhöhöh sitter här och väntar på din ankomst!

2008-04-03 @ 12:13:10
URL: http://oliviasthoughts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0