Prov hit och dit

Usch, jag som inte trodde att vi hade ett endaste dugg denna vecka. Men så kom min almanacka och jätte snällt och påminnde mig om ett helt underbart stort Tyska prov som man råkade ha i morgon! Toppen!
Som kul är kan mamma o pappa tyska så jag satt och pluggade lite med mamma. Men det visade sig att jag nästan var bättre än henne. Och pappa "hej-jag-kan-tyska-utantill" Var inte hemma.

Hade Matteprov i dag också. Jag tror att Brinken har förstått att det inte var många som gillade hans konstiga prov. Men jag vet ändå hur bra det gick, känndes bra. Men är det ett gott tecken?

Efter skolan försökte jag, lise, jennifer, mickan, arash och Kebron bestämma ett ställe som vi skulle käka lite på. Det slutade med att de valde Jalla. Och jag mådde illa av tanken på fetmat! Så jag åkte hem.

Ska käka nu :) Kraam!

Kommentarer
Postat av: Prybil

Jag trodde is the shit sa dig allt ;) underbar, mättsam och allt som B&J står för.. hah!

2008-04-07 @ 21:47:27
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0