En sammanfattning av helgen

Det var verkligen länge sen jag kladdade ner några rader här.
Jag har haft bättre saker för mig, skaffat mig ett riktigt liv utanför bloggvärlden? :P


Minns inte vilken dag jag senast yttrade mig. Men så här har helgen varit:
Jag har tillbringat mesta dels av tiden med min pojke..eller vad man vill kalla honom. "Kärt barn har många namn"
 
Fredag:(ens) aktiviteter var: Klockan, fotboll, spruta varren med vattenslangen på varandra, tvätta takboxen, väggen och king. Som jag var Kung på! ;) Sen bar det av till mötet!

Lördag: Gå upp tidigt, typ 10 för att åka till tomten och riva ett tak i det ena huset, jag och lillebror byggde vägen för skottkärran så vi kom upp på toppen av bråteshögen! (YES)
Åkte hem, och så kom nikolaj. Resten av den dagen ägnade vi oss åt .."barnpassning" Lekte med våra gästers barn. Lukas, petrus, walter. Inte Axel, han är för liten. Sleeping baby, you know ;) Vi byggde lego, tills alla tröttnade utom nikolaj. Han tröttnade aldrig. Så vi andra började kolla på film/spela datorspel medans han fortsatte med sina legobilar! :P

Söndag: Möte! Joel hade humöret på topp, han kan vara lite påfrestande. Men ändå älskar vi alla joel! Alltid väldigt lycklig, och uppskattar mest sina egna skämt!

Sen bar det av till tomten igen, den här gången för att ta en titt innuti med blivande hem. Gick runt i undervåningen! Och det jag såg var gott! :)
Och här efter hände det en rolig sak! Jag skulle in på kvantum en sväng för att köpa en cream fresch som kostade 9.50kr. Så jag gav kassörskan en tjugolapp och från automaten (där man får växeln tillbaka) Kom det ut två tior, en enkrona och en 50öring. Alltså Fick jag tillbaka 21,50kr när jag gav 20kr och köpte en cream fresch! DET är ett bra köp! :)

Jag åkte hem och han knappt in genom dörren förens Nikolaj <3 Ringde och bjöd hem mig till honom för filmtittande. När jag kom dit var det viktigare saker som nödvändigstvist måste göras. Att se vilka de nya grannarna var. Som dess värre inte var hemma. :/

Helgen avslutades med Vantage Point.

Älskar min pojke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0