Utbildning framför allt ^^

hallåå! (:

ännu en vecka avklarad nu va, fiint! Det trivs jag med..helg alltså. Ska kanske stå på vaksalatorg i morgon..det beror på vädret. Vet inte vad jag hoppas på, vill tjäna pengar men de skulle sitta fint med en sovmorgon till (; alltid!

Ska i väg med bussen snart och lukas :) som buss-vän till mötet...trevligt att träffas igen kompis! Guc kan kännas en bit bort ibland, tänk vad nära de var att jag skulle gått där! Fyy va kul det hade varit, även om jag trivs bra på LOKG med..men ändå. Tv och radio skulle lätt slå det! Men utbildning framför allt  eller nått..ledsen att säga det.

Ska äta lite hamburgare nu, tjockis ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0