"..som en tjuv om natten.."

tjalååm. (shalom) ^^ jag är så fyndig! I dag hade jag ju sov morgon..som ni vet (om ni läst mina tidigare inlägg) åkte in med fredrik och han söta mor i deras gröna lilla bil med en blomma brevid ratten.. ^^ nog skrivet om den..hade två lektioner sen bar det av till stan. GIck och kollade (förgäves) efter vinterjacka och skor. Sen gick jag till Stadsbiblioteket och lånade en biografi :/ blää!  Men sånt är svenskan med inger..biografier! Hoppas den är bra då..annars blir det lite små segt att läsa.."..som en tjuv om natten.." hette den iallfall. 

Väl hemma satte man sig och pluggade tyska, som vi har tills i morgon, ja. Klassen är rätt skoj där så det blir nog inte tråkigt får jag hoppas. Ingen spanska repris tack! 


smurf (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0