Reseledaren #1

Halloj, hemma nu. Fick skjuts hem av Per Fredriksson :) Pratglad typ (: Trevlig också..

Har inte såå värst mkt läxor nu så då hamnar man ganska lätt framför bloggen.hm..jag är ingen nörd nikolaj!
Nordic-tåget är förövrigt bokat av mig, kalla mig Reseledaren nr. 1! Nej gör inte de föresten...
Det blir suuuper skojigt! Göteborg är ju fint, och innehåller trevliga människor! Yeao..Så är lääääget!

Blev lite irriterad på engelska läraren idag kom jag på..det märkte nog noomi..Det var ju en total världelös uppgift vi fick. "Diskutera konflikten om fjärilarna..."  <--bajs. Inte förstod hon min mening heller...jag lär ju inte kunna förklara så bra..för det känns som de ofta händer mig..

Prybil har nytt nummer också..så nu tycker jag hon ska ringa mig ofta! Gör det!

Majs-bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0