myrsloksbebis (som slickar ben) <3 prinsessa

Nikolaj, samuel, kricke, nea och noomi kom hem till mig i dag och så skulle vi laga taco! Blev bara tjejerna som lagade maten...men det blev gott! När allt var klart och vi just skulle sätta på filmen så kom jag på till allas sorg tt vi inte gjort nån guacamole!!! Gripande, de var ju typ därför som vi skulle äta taco, och så fanns de ingen rostad lök till nikolaj heller..så det blev inte så bra ändå.

Sen på kvällen åkte jag o nea till olivia och firade henne lite! HAHA, det var något jag sent kommer att glömma! Såå sjukt roliga syskon hon har! William och Theodor är dem bästa! Så coola killar alltså! Nea (prinsessan) fick en beundrare också..william. :P Vilket par?! haha ^^ En myrsloksbebis och en prinsessa!
Jag och stephie (stefan) blev helt plötsligt theodors körare! Haha..och jag som inte kan knäppa med fingrarna^^ aj då. Men det var bara att le och hänga med! Så blev de fight med spionen (theodor) och jag var den ända som vann över honom med mina karate-moves ^^ men det var tydligen fel för enligt honom förlorade jag tre poäng (som jag inte ens viste att jag hade) eftersom det var han som skulle vinna! (att jag inte tänkte på de). morr..

Jaa..de hände mycket där i steens hus må jag säga. Jag spelade piano, stefan jagade myrsloksbebisen och prinsessan brottades lite med theodor, medans sarah bitamaziiiiiiiiiiire och olivia satt och garvade åt oss som gjorde allt vad pojkrna sa att vi skulle göra..(vi var typ deras soldater) Haha! Men de roligaste måste ju va när jag, nea och stephie råkade stå på ett led och william helt plötsligt började imitera Valliant. HAHA! OJOJ! Den grabben är cool! (måste upplevas för att förstå hur grymt roligt det var) Han gick fram och tillbaka framför oss som värsta kaptenen eller nått och snackade asfort och lät som en militär, så stannade han framför mig att såg lite bestämmd ut^^ ojoj..men kan ju inte hålla sig för skratt!!!

söta ungar! :)

STOP!


Jag glömde en suuuuuper duuuper viktig sak somjag bara MÅSTE (med stora bokstäver) skriva! Det hände sig så att stephie råkade bli en insekt och myrslokar äter sånna..speciellt myrsloksungar. Så william (som var en myrsloksunge) kröp efter henne och (haha, nu kommer de..) börjar slicka på hennes ben! HAHA!


Kommentarer
Postat av: stefan

Hhaa, så sjukt roligt. Jag blev ju slickad på benet oxå
;D

2007-09-02 @ 00:24:38
URL: http://stephanielouise.blogg.se
Postat av: Victoria Prybil

sikket kaos.. kul kaos :p
jag vet inte riktigt.. antagligen tidigt =/

2007-09-02 @ 02:39:48
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0