"LOKG skolan med håltimmar"

vad kan ha hänt i dag då?

Vi (jag) börjar från början. Vaknade, var väldit osugen på att köra moppen till skolan. Och jag hade en väldans lust att sitta på en buss, lyssna på musik och inte tänka överhuvudtaget! Yes. Älskar att gör det!
Kom därefter till skolan..lite i senaste laget skulle jag tro för alla var redan i sal 2 och sjöng. . jag tassade in (med klackar som inte hörs) typiskt!

Hade där efter en rad av olika lektioner..och sånt som hör skolan till. Ändrade vårat schema. "LOKG skolan med håltimmar" Borde den ha som reklam eller nått..seriöst skippa håltimmarna, skulle va så skööönt!
Efter skolan tog jag bussen till CITY ^^ köpte två linnen (eftersom man MÅSTE ha vita linnen under skjortorna!) Och letade förgäves (nästan) efter en present till Födelsedagsbarnet som fyllde 16 igår. Grattis min oliv <3

Tog därefter bussen hem..kom hem tjugo minuter innan bussen till stan skullle gå igen...bra planering där..lite ester-stile ^^ Erkänn?!
Men man har ju en snäll mor, hon skjutsade mig in lagom till mötet. Tack kära du!
Efter mötet så skulle jag åka hem med kronstrand, desvärrre pajjade bilen lite olagom precis när vi skulle hem. Otacksamt! Vi ringde Jarle så fick han komma och hämta oss i en bil som de luktade spya eller surmjölk i men de är ju trevligt eftersom jag inte alls har lätt att få kvälningar av sånt..men jag välsingnade inte bilen med mitt kräk vilket jag tror var uppskattat. Och nu är jag hemma och ehm..sover.

Gottnattsingen natt-bloggs-ugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0