Långa helger kan bli korta

godagens...kom hem för ett tag sen från nikolaj, såg "high school musical", jag, nikolaj, eli och william. Blev dock ett kort besök eftersom pojken vaknade först 16:00 bra där. Men det var han värd, en sov-stund efter att ha hjälpt till så tappert med livetsords scen! Vi hann ju säga "hej" iallfall ^^ Det är ju alltid trevligt vill jag mena.

Sitter för tillfället och äter lite hemmagjord krusbärskräm :) Mums..det är faktist riktigt gott. Tack Mamma :)
Och i morgon har man ju då sovmorgon till 12:40 :D (som alla andra 1:or på lo) hihi..men åhh så skönt blir ju värst lååånga helgen eller nått..nu kan man uttnyttja söndagens sista timmar också med skojigheter. Javisst!

Men jag ska faktist (så duktig som jag är) försöka att skaffa ett jobb på morgon timmarna på måndagar. :) Tänk så ambitiös jag är!

Nu bör alla icke-livetsordare sova. ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

jag veet :) ni börjar efter att jag slutat.. 12.00 ^^ hoho
du vill inte veta.. zebra ränder ??

2007-09-10 @ 00:28:07
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0