God bless 2 GB

Ooh!
Jag är nu en lycklig människa. Japp..du är inne på en-lycklig-människas-blogg eftersom jag lääänge kämpat med att få in ondskan (ljudbok) på min mobil men futtiga 1 GB minne..jag som nästan fick neas 2 GB. God bless 2 GB! Fick typ ta bort ungefär allt (?!) som fanns på min mobil. hejdå, video. hejdå musik (utom coldplay och the hee - dem var så små) och hejdå alla bilder...men nu när jag fått in hela ondskan så får nu bilderna plats till min Bigiga^^ lycka! Men ingen fara här krävs inga tårar för er med medlidande för min musik som inte fick plats..när jag hört klart på boken så tas den bort och åter kommer musiken in i min svarta mobil.

Tack för mig leverpastej
Jag älskar dig (inte leverpastej)

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Ljudbok is the shit! de har jag alltid sagt! eller ok.. de
va fredd som börja.. men ändå ^^,

2007-09-25 @ 21:35:57
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: Victoria Prybil

korvarna: hmm de e ju en smaksak ^^, men helt ok.. lite väldigt skummt dock.. mamma envisades med å prova nått nytt.. hon köptde dom med choritzo också.. med pizzasmak liksom ?! fattas bara att dom gör godis med den smaken ^^,

2007-09-25 @ 21:38:55
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0