En revolutionerande dag!

Vaknade helt trevligt i elis soffa som jag inte föör osällan vaknar i. :) Trevlig kväll efter att folket gått också hade vi du o jag, eli. hihi ^^

Gick till skolan, vilket kändes konsigt...måndag innebär håltimmar i massor! Jag, noomi och nea tog våra cyklar till nea och lagade mat hos henne, satt på studdsmattan och blev blöta av vattnet som rann på oss från studdsmattan. Men det var trevligt ändå...är det nån som vet vad de är för dag i dag föresten?!

Uppmärksamma linnea-dagen, 3 September lägg de på minnet är du snäll ;)

Det har hänt nått revolutionerande i dag!!! Efter ett år nu har jag tagit av alla min armband (nikolaj gjorde de)..

Nu ska jag färga håret..lycka mig till!

(tack)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0